Poszukujemy osoby ambitnej i kreatywnej, z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem i prowadzeniu projektów. Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Działu Komunikacji będzie tworzenie polityki informacyjnej, promocyjnej oraz koordynacja wdrażania działań związanych z komunikacją Polskiego Związku Narciarskiego.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie pracą działu marketingu, współpraca z innymi działami firmy w celu kreowania i realizacji działań marketingowych online,
- kreowanie i realizacja strategii marketingowej,
- opracowanie, optymalizacja i rozliczanie działań marketingowych wspierających sprzedaż i budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- koordynacja strategicznych projektów w obszarze marketingu i komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- zarządzanie pracą działu komunikacji, współpraca z innymi działami firmy w celu kreowania i realizacji działań komunikacyjnych,
- kreowanie i realizacja strategii komunikacyjnej,
- koordynacja strategicznych projektów w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- tworzenie strategii i planów komunikacji PZN oraz wydarzeń (długoterminowych i dla wybranych projektów),
- zarządzanie zespołem Działu Komunikacji,
- zarządzanie budżetem działu, w tym przygotowanie planów budżetowych na kolejne lata,
- współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej PZN,
- wsparcie działań z zakresu content marketingu i copywritingu,
- współpraca przy tworzeniu treści audiowizualnych na potrzeby PZN i wszystkich grup szkoleniowych,
- planowanie i nadzór nad realizacją budżetu działu,
- współpraca i utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, patronami medialnymi i Kadrami Narodowymi,
- zabezpieczenie on-site Kadr Narodowych na Imprezach Głównych.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (preferowane kierunki z obszarów: marketingu, promocji, dziennikarstwa),
- co najmniej 2-letniego doświadczenia na kierowniczym stanowisku,
- co najmniej 2-letniego doświadczenia w dziale komunikacji,
- umiejętności budowania, rozwijania i zarządzania zespołem,
- umiejętności koordynowania i prowadzenia projektów,
- znajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (w mowie i piśmie),
- lekkiego pióra, umiejętności tworzenia różnorodnych tekstów formalnych i marketingowych,
- kreatywności,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
- bardzo dobrej organizacji pracy (samodzielności, zaangażowania, dokładności, rzetelności i systematyczności),
- gotowości do częstych wyjazdów służbowych,
- świadomości odpowiedzialności za realizację zadań finansowanych,
- gotowości do pracy pod presją czasu i w zmiennych warunkach, umiejętności priorytetyzacji zadań,
- bardzo dobrej komunikacji oraz wysokiej kultury osobistej.
Mile widziane:
- znajomość rynku sportów,
- znajomość rynku mediów,
- znajomość zasad i praktyczne doświadczenie w prowadzeniu firmowych kont w social mediach (Facebook, Instagram, Twitter).
Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
- szczegółowy życiorys zawodowy z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełni praw publicznych
- projekt koncepcji pracy Działu Komunikacji.
Dokumenty należy składać do dnia 1.08.2022r. do godziny 16:00 na adres mailowy office@pzn.pl, w tytule podając „Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Komunikacji” lub w siedzibie PZN w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Komunikacji’.
Procedura i przebieg konkursu:
Komisja Konkursowa powołana przez Zarząd PZN rozpatrzy nadesłane zgłoszenia oraz przedstawi swoją rekomendację kandydata na stanowisko Kierownika Komunikacji do zatwierdzenia Zarządowi PZN. Przed podjęciem decyzji w sprawie rekomendacji Komisja może dokonać przesłuchania jednego lub większej liczby kandydatów. Komisja Konkursowa, w przypadku braku odpowiednich kandydatów, może wnioskować do Zarządu o unieważnienie konkursu. Ostateczne wyniki konkursu Zarząd PZN zaprezentuje na stronie internetowej www.pzn.pl.
Przy ocenie kandydatów komisja konkursowa powołana przez Zarząd PZN. będzie brała pod uwagę w szczególności:
- osiągnięcia w dotychczasowej pracy,
- jakość przedłożonej koncepcji.
Zarząd Polskiego Związku Narciarskiego zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.