5 PAŹDZIERNIKA 2021

vivo świętuje swój pierwszy rok w Polsce i podpisuje umowę sponsorską z Polskim Związkiem Narciarskim

Sezon zimowy polscy skoczkowie rozpoczną z dodatkowym wsparciem. Do grona Partnerów Polskiego Związku Narciarskiego dołączyła marka vivo. vivo stało się pierwszym w historii Oficjalnym Smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich, dając wyraz swojemu długookresowemu zaangażowaniu na polskim rynku. Do partnerstwa Polskiego Związku Narciarskiego z vivo doprowadził polski oddział agencji marketingu sportowego Sportfive.

•    vivo świętuje osiągnięcia pierwszego roku działalności w Polsce i wzmacnia świadomość marki na rynku stając się oficjalnym smartfonem narodowej kadry skoczków narciarskich
•    Zawierając umowę sponsorską z Polskim Związkiem Narciarskim, firma vivo wspiera jedną z najważniejszych dyscyplin sportowych, która jest źródłem dumy dla każdego miłośnika sportu w Polsce  

Warszawa, 5 października 2021 – vivo, wiodący producent smartfonów na świecie, świętuje swój pierwszy rok w Europie i obchodzi swoją pierwszą rocznicę w Polsce jako Oficjalny Smartfon Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich. Marka rozszerza ekspansję na krajowym rynku i zacieśniania więzi z konsumentami wspierając polski sport, aby zapewnić niezapomniane wrażenia milionom fanów w całym kraju.

Komentując sukces marki w Polsce Michał Opłocki, rzecznik vivo Polska, mówi: - Pierwszy rok działalności vivo w Polsce był pełen wyzwań, ale dziś jesteśmy w doskonałym punkcie startowym do osiągnięcia sukcesu. Zgodnie z naszą strategią "More Local, More Global", jesteśmy gotowi do budowania głębokich relacji z naszymi klientami w Polsce. Dlatego też vivo wkracza w nowy etap rozpoczynając sponsorowanie skoków narciarskich w Polsce. Dla Polaków, skoki narciarskie symbolizują pasję, nieustanne wyzwania i pragnienie zwycięstwa. Natomiast vivo jest symbolem innowacyjności i dążenia do doskonałości. Wierzę, że to połączenie zaowocuje wielkim sukcesem.

- Nasze wartości świetnie się uzupełniają, ponieważ naszym celem jest zapewnianie fanom niezapomnianych wrażeń. Cieszę się, że mogę powitać vivo w roli sponsora. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie korzystna dla obu stron i pomoże wznieść nasz narodowy sport zimowy na jeszcze wyższy poziom w tym sezonie - dodaje Apoloniusz Tajner, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.

Polska jest jednym ze strategicznych rynków vivo w Europie, na którym nowa sponsoringowa inicjatywa  posłuży do wzmocnienia świadomość marki, a także umożliwi wspólne świętowanie kolejnych sukcesów wraz z klientami i partnerami biznesowymi. Jako jeden z najszybciej rozwijających się producentów smartfonów 5G na świecie, vivo oferuje swoim użytkownikom zaawansowane, innowacyjne i zorientowane na klienta rozwiązania oraz najlepsze w swojej klasie aparaty. Dzieląc wspólne wartości i pasję z Polskim Związkiem Narciarskim, vivo staje się Oficjalnym Smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich, zapewniającym niezrównaną ostrość, wyrazistość i jakość zdjęć wykonywanych dzięki profesjonalnemu systemowi kamer.

Firma vivo stale poszerza ofertę produktów i zwiększa zasięg rynkowy w Europie. Jako marka silnie związana z pasjami i zainteresowaniami swoich użytkowników, vivo nawiązało współpracę z UEFA w celu zaangażowania fanów piłki nożnej na całym kontynencie. Ponadto, vivo wprowadzi energicznego i zespołowego ducha firmy na Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze, jako Oficjalny Smartfon.

###

O vivo
vivo to firma technologiczna, dla której projektowanie stanowi najważniejszą wartość przy tworzeniu produktu, a jej działalność skupia się na inteligentnych urządzeniach i usługach. Celem firmy jest budowanie mostu między ludźmi a światem cyfrowym. Dzięki wyjątkowej kreatywności, vivo zapewnia użytkownikom coraz większą mobilność i wygodę funkcjonowania w cyfrowym świecie. Zgodnie z podstawowymi wartościami firmy, do których należą Benfen*, skupienie na projektowaniu, nieustanne uczenie się, duch zespołowy i orientacja na użytkownika, vivo wdrożyło strategię zrównoważonego rozwoju, z wizją bycia zdrową, stabilną korporacją o najwyższych standardach.

Łącząc i rozwijając najlepsze lokalne talenty aby zapewnić doskonałość, vivo rozwinęło sieć 10 ośrodków badawczo-rozwojowych w Shenzhen, Dongguan, Nankinie, Pekinie, Hangzhou, Szanghaju, Xi’an, Tajpej, Tokio i San Diego. Firma skupia się na tworzeniu nowoczesnych technologii dla konsumentów, w tym technologii 5G, sztucznej inteligencji, wzornictwa przemysłowego, fotografii i innych. vivo posiada również siedem ośrodków produkcyjnych (w tym autoryzowane centrum produkcyjne) w Chinach, Azji Południowej i Południowo-Wschodniej oraz innych regionach, wytwarzających ponad 200 milionów smartfonów rocznie. Obecnie vivo prowadzi sprzedaż w ponad 50 krajach i regionach, a produkty firmy zdobyły już ponad 400 milionów zadowolonych użytkowników na całym świecie.

*Benfen to termin oznaczający dążenie do tego, by zawsze podejmować odpowiednie działania i realizować je we właściwy sposób. To jednocześnie idealny opis misji vivo, którą jest tworzenie technologii dobrze służących użytkownikom.

Aktualne informacje o firmie vivo znaleźć można na stronach:

Źródło: Informacja prasowa